Torsdag ^^ .

Hej !

Jag har fixat en blogg... haha äntligen :)

Idag är det torsdag och det har varit en lååång dag ;/ .
Upp halvsex, åka till skolan. så har vi engelska. så skulle vi läsa en berättelse högt för klassen. Efter jag hade läst så sa Ingrid att jag va duktig, och då blev jag glaad : ) . För övrigt är jag ganska kass i engelska , men ändå :p, det gick bra idag iallafall : ) .

Idag åkte mammi och pappi till stockholm !! Åsa och jag är ensamma hemma hela helgen :). heelt underbart. Pizza, filmmys och systersnack. kan det bli bättre? tror inte det.
Fast hon är bortskämd. jag sitter här med mammas kassa dator, medans hon sitter och har sin bärbara mac ;/ . fuusk tkr jag. men jag ska skaffa jobb, så ska jag tjäna massa pengar. hälften ska jag ha till en rosa bärbar dator, och andra hälften ska jag ha till en resa till mallorca i sommar :) . jag tror jag kommer lyckas iallfall ;p.

Måste tillägga att Martin Stenmarck är grymt snygg och sjunger extremt bra. jag ska gifta mig med honom någon dag :).

Hejdå för idag (v.

Tack för att du lyssnar och förstår mig. att du bryr dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0