Mot Göteborg!!

Idag har jag äntligen varit i skolan igen :). Även om jag inte är riktigt frisk. Klarade inte av en dag till hemma. Har saknat mina klassisar!!
Efter en lååång lektion med övande av stämmor så är jag sjukt trött nu.
Men sitter på bussen som ska ta mig till Göteborg för en weekend hos min Sara <3. Resan tar 6,5 timmar och då har man mycket dötid. Ska kolla lite stämmor, och sitta vid datorn en del. Skönt att man kan ta med sig daton så här och att det finns eluttag och allt på bussen. Åker med det bästa bussbolaget! Billigast och absolut mest komfort!! Om man är under 29 så är det mycket billigare! Gillas :)

Nu blir det The Back-up plan med Jennifer Lopez!

www.bus4you.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0