Tisdag :)

Hejsan määnniskor :)

Idag är det tisdag och jag har faktiskt haft en riktigt bra dag . Kanske för att jag har spenderat dagen med benjamin olsson :) .
Så är det . han är knäpp. han har sjukt mkt medaljer . så jaa... kul att det går bra för andra :) haha :p

Så har jag pratat med sarisen idag också . Tycker så synd om dig. det löser sig jag lovar.
Sara kommer ner över helgen :) har saknat dig <3 .
Då blire feeeeeeeeest :)

Snart är min blogg fixad också . min kära kusin är så snäll och duktig och hjälper mig :) haha .

Nej jag känner att detta inlägget blir mest en massa ihopplåck av tankar haha .

Godnatt :*


I think i'm falling in love with you :*

Kommentarer
Postat av: anna

Så kusin :) nu har jag fixat lite :) säg gärna synpunkter/åsikter. Ska jag lägga till ngt, ta bort ngt? Det ä trots allt din blogg, det är du som ska gilla den :P

Ha de bra, pusshaj<3

2008-08-06 @ 03:20:46
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0