Uppdatering på G :)

Okej, det var hemskt längesen jag skrev i min blogg ;D . Och min kära kusin Anna vill att jag uppdaterar, så jaaa. det ska bli ändring på detta kan jag lova! appropå det.. i miss you kusinisen :)<3

Jag har upptäckt att det är väldigt liten tid av sommarlovet kvar. Det är mindre kul faktiskt . Fast egentligen är det skoj att komma tillbaka till skolan igen också. Eller iallfall kommer det vara skoj dom första dagarna :) .
Just nu gör jag ändå inget vettigt på dagarna. Sitter mest hemma framför datorn. Eller så är jag med muffin , och det är jag ändå när jag börjar skolan så :) . Det är ju inte någon fara . Gode gud gör så att jag och Ingrid hamnar i samma ensemblegrupp. Vi kan ju inte gå tre år på skolan, utan att vara i samma grupp någon gång.

Jag måste säga att jag beundrar Ingrid väldigt mycket. Grymt härlig människa. visste du att I Love you? ;D<3
Din födelsedag kommer bli amazing :)

Men jaa, nu har jag drygt två veckor kvar på mitt lov. Om det är någon som vill göra nått riktigt kul nu på slutet, så ring mig för fasiken ;D .

Uppdaterar väll snart igen, men detta var iallfall en bit på vägen ;) .
Sarishisen på festivalen . PUUUSS
PUSSHAAAAJ <3

Kommentarer
Postat av: anna

Åh ja saknar dig med kusinen :) <3



Hehe, men du ska va glad för ditt sommarlov :) En annan bara jobbar å jobbar..ganska trist. Men men :)



O vi måste ses innan jag åker. Jag åker ju till London den 3 sept o ska jobba där som aupair, som du kanske läst!? :D ska ju stanna där i ett år å så ja tkr vi borde ses :D



O btw, jag ska vara uppe inatt för att vända dygnet, jag kan nog ordna lite på din blogg ifall du ville? :)



Ujj, vilken lång kommentar :P

2008-08-05 @ 21:48:03
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0