Det är för mycket...

Jag orkar inte med detta längre.. jag fattar inte varför det ALLTID ska behöva vara såhär?!
Jag är alltid den som hamnar i skymundan, jag gör ALLT för dig. Jag ställer upp hela tiden, och får ta all skit istället. Jag ska alltid väntas göra det som du vill. jag orkar inte.
Du ska alltid visa dig bättre än mig. att jag inte betyder någonting. Du vänder alltid om allt till att det är mitt fel.

Jag orkar inte ta skit längre. Jag orkar inte med att jag är sån mes som inte vågar.
Jag är trött på allt. och jag vet.. jag låter som en fjortis nu . men då får jag väll göra det då .



Finns dock folk jag älskar extremt mycket.
Det finns en person som är helt underbar. Jag tror inte du vet hur bra du är. du ställer alltid upp för mig. lyssnar alltid. Du är så bra. Jag vill att du ska förstå det. Jag hoppas att du vet vem du är. Jag älskar dig .


Kommentarer
Postat av: Muffin

Låt henne inte trycka ner dig. (v

2008-02-10 @ 00:03:50
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0