Do what you wanna do?

Ibland är det fel att gå åt höger...eller bara att sitta still .

Jag har kommit på att jag borde skriva mer här... och inte bara när jag mår dåligt . kul att läsa om massa bajs? nej precis, måste skriva lite positiva saker . men det får bli nästa gång isåfall, för jag kom på detta nu precis när jag skulle börja skriva massa skit . men jag lovar.. nästa gång då jäävlar .

Ibland kan man bara vilja göra precis som man själv vill göra. utan att någon i ens omgivning ska bli sur . thats really hard . jag har kommit fram till att det nästan är helt omöjligt.

fast ja, ibland hade jag önskat att jag inte analyserade allt så mycket. sluta tänk så mycket sarah .


Do, do, do, what you wanna do
Don't think twice, do, what you have to do
Do, do, do, do, let your heart decide
What you have to do, that's all there is to find

<3

Kommentarer
Postat av: Muffin

Du får skriva hur jävla mycket bajs som helst din snygging, det är DIN blogg och du bestämmer. :)

2008-03-02 @ 22:00:19
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0