Friidddaaay

Idag är det fredag . äntligen lov : ) . riktigt häärligt. jag ska bara ta det lungt heela lovet .

Jag har ont i ryggen ;/ . det tkr jag faktiskt är väldigt jobbigt :( . men men .

Whaat a feeeeling :):):) ... nu är det jag som drar . Fast är dock inte så lätt som vissa tror . så många känslor på en gång ,

appropå inget alls, så hade jag sånglektion i hbg idag, och Helena är extremt bra ;D .bästa någonsin . perfeeekt ^^ .

Sen måste jag säga att jag saknar Nina & Kim väldigt mycket . ;/

Sen måste jag tacka en del folk som förgyller mina dagar : ) . you know who you are (även om det bara är en människa som läser denna bloggen, dvs Ingrid hahah ^^. men du hör DEFINITIVT till en av dom som förgyller min dag (: ) .

Nej, nu har jag skrivit massa osammanhängande saker i min blogg. borde nog gå ifrån datan överhuvudtaget nu :p

Pusssheeeejs

Kommentarer
Postat av: Muffin

Hahahaha, du är söt. :*

2008-02-15 @ 22:06:33
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0