It's hard to forget ....

Jag hatar att få känslor för någon . jag hatar att inte veta om det är riktiga känslor eller om det bara är att man är kär i kärleken . Jag hatar att kärleken gör en blind . att man känner att man kan skita i allt för att få va med personen man tycker om.

Det finns någon som är väldigt bra... men det finns någon som är bättre... varför ska det vara så? varför kan jag inte bara glömma det och gå vidare? jag kan inte ens radera dina sms .


Jag vet inte vad jag vill längre.. eller vad jag tycker om någonting .


Jag är trött på det här .

Kommentarer
Postat av: Muffin

It sucks, that's it. För att ta reda på om man är kär i kärleken brukar jag fundera över om mina känslor är motvilliga eller precis som att jag försöker ha dom.

2008-02-21 @ 13:23:31
URL: http://crapmuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0