Sjuk Sarisha :(

Nu har jag inte skrivit på riktigt länge . fy mig ! .

Jag har typ något halsfluss-liknande sjukbajs just nu ;/ . så är hemma hela dagarna . Riktigt segt :( . blir gaaalen .
Imorgon ska jag på anställningsintervju på Tasty House och sen öva med en pianist ... IIh det kommer ju verkligen gå skitbra när jag mår såhär ;/ . På fredag har jag Audition . perfekt verkligen !

Menmen, mitt fysiska jag kanske inte är på topp men det är verkligen mitt psyke :) .
Det börjar bli sommar och livet leker :) .
Dessutom har jag laddat ner massa gamla Eurovision-låtar . och då mår jag mkt bättre . det var riktigt svårt att få tag på vissa, men Sarisha klarar ju allt ;D. Sen har jag hyrt tre filmer också :)

Underbar och älskad av alla
Ciao Bella
Irene Huss - Den krossade Tanghästen

Självklart har jag redan hunnit se alla :) . dom var faktiskt helt okej;p

Förra helgen var jag i en väldigt tråkig stad med namn Västerås . Men trots att staden var flipp på hög nivå, vi kom sist i körtävlingen och att jag blev sjuk så hade jag skitkul . Jag och Lisette är bäst på att festa i hotellrum själva :) .


FOLKS - KOM TILL VISKÄNGEN PÅ FREDAG VID TYP 19.00  . FEEEST :)<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sara, du är dålig på att uppdatera!

Ändring på de?? :)

2008-07-09 @ 23:56:09
URL: http://saywhatnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0