Julafton

Nu har det varit jul, jag har fått en kamera i julklapp, och vips.. SARAH KAN BÖRJA BLOGGA IGEN :D

Mycket trevligt. detta har jag längtat efter! Men har kännts så tråkigt när man inte kan lägga upp bilder och så.
Men nu är jag på G igen :).

Idag är det den 28 december. Min pojkväns namnsdag, 4 dagar efter julafton och 3 dagar innan NYÅRSAFTON!

Julaftonen var både upp och ner. mest ner tyvärr.
Dagen började bra. Jag vaknade tidigt och myste riktigt rejält av julaftonsmorgonen. Ägnade första delen av dagen till att pyssla om mig själv och göra mig snygg inför kvällen:)
sen vankades det kalle och sen tomte med paket. och det var efter det som allt gick utför. Min syster blev jättesur och arg och förstöre stämningen totalt hela kvällen. skittråkigt. bara att försöka ha det mysigt resten av dagarna iallafall. julen är trots allt den bästa tiden på året :).

Ska såklart passa på att visa lite av vad jag fick i julklapp :)



Fick denna fina, fast i ljusrosa!





ögonskugga från smashbox, nagellack från OPI, läppglans från makeupstore :). ypperligt bra paket!



H&M vs Gina Tricot









En trött med nöjd Sarah på julaftons kväll!

GOD JUL!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0