Kulturama och Sparklights

Börjat i skolan denna veckan! Äntligen tillbaka igen. Vi blir ett härligt gäng men det känns sjukt konstigt att vara utan de andra från förra året. Saknar er <3

I veckan gjorde vi en liknande grej som förra året men iår skulle vi istället sätta upp Les Miserables på 30 min :).
Va skitkul!

Annars i veckan har jag kämpat mot min feber och förskylning samtidigt som jag har slitit sönder rösten med Les Mis och med showgruppen.
Blev i allafall en bra show igår och det är huvudsaken!

Idad har varit min första slappdag på längen och det har varit sååå skönt.
Köpt pärm och grejer till skolan för att förbereda mig på det 313-sidor manus som vi ska få i skolan på fredag! Undra vad det kan vara för musikal?? Snacka om att man är nyfiken ;D

Puss kram och godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0