The Wild Party!

Årets musikal blir The wild party!! Det blev avslöjat för ungefär en vecka sen och nu har vi haft fullt upp med att lyssna in oss och lära oss låtarna. Vi ska har lärt oss allt tills den 22e oktober, och eftersom jag ska sjunga i 22 låtar så har jag ganska mycket jobb att göra! Men extremt kul ska det bli :).

Premiär någon gång i maj!! Woooho!

Idag är jag hemma och sjuk. Blä på det. Har hostat hela natten så klarar inte av att gå till skolan helt enkelt. Ikväll ska klassen se Spamalot på Oscarsteatern. Jag bara måste följa med. Var ju jag som var på Johan om att fixa biljetter.. Jag ska orka gå!!!

Nu blir det att lägga sig i sängen och hosta, och om jag har tur så kanske jag orkar öva lite texter!!!!

Hej så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0