da´n före raketda´n

Idag så har jag och Benjus varit i malmö och shoppat. eller ja, så mycket shopping blev det kanske inte. köpte bara en kameraväska! Men mysigt var det! Vi åt iallafall på Pizza hut så jag är nöjd:).



Imorgon är det ju sista dagen på detta året - nyårsfton. Jag har inte så mycket förväntningar på dagen. bäst att inte ha det för det blir ju aldrig riktigt superkul ändå.
Vi får se hur det blir, Jag och benjamin ska till tomas flickvän och fira, hur ska ni göra?

Jag ska iallfall fira dagen INNAN nyårsafton med att ha rederiet-maraton! Filmmys med bara mig själv. Köpte alldeles nyss massa godis för att... ja, jag får ju idag för snart är ju året slut? och jag är ju faktiskt alldeles själv ikväll? och.... måste trösta mig själv för att jag har lagt ut 600 kronor på en sex and the city-box som inte kommit än eftersom jag beställde den alldeles nyss??!? :s. är ju faktiskt hemskt, ellerhur??

"Love Sarah"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0