uppdatering

Nu när jag har upptäckt att jag har mer än en läsare så kanske jag borde uppdatera lite oftare också haha ;D
Har varit väldigt dålig på detta!

Den senaste veckan har det hänt jättemycket känns det som. Har jobbat, träffat Josse som är hemkommen från USA, gått på promenad med Lisette som sen blev till bild i tidningen haha. Har träffat Underbara Anna igen och festat på Tivoli ;D. Har kommit närmare min plan över mitt liv, och hittat en hel del intressanta saker att göra. Vad avslöjar jag inte riktigt än...

Nu är det en ny vecka, med massvis av nya saker att göra. Ska faktiskt träffa ännu mer människor, träna ännu mer, och jobba på med mit liv ännu lite till! haha :p.

Bla detta händer i veckan

  • Jobba    :(
  • Söka nya jobb    mycket viktigt!!
  • Fika med anna     haha äntligen?
  • Träna
  • Inflyttningsfest
  • Öva öva öva
  • Shoppa nya danskläder, Uggs, skjorta, BH mm.
  • Träffa Ingrid <3
  • Pojkvännen?
Mitt liv börjar så smått bli lite roligare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0