Gotta lot of love

Gud vad man lär sig att uppskatta små saker när man har mått dåligt en tid. när man blivit ledsen och känner att allt i livet bara går åt helvete är det lätt att bara vara negativ till allt. men sen när man väl står på fötter igen och ser framåt ser man desto positivare på saker. Så fungerar iallafall jag! Och det är underbart. Jag njuter av livet!
Visst jag tycker det är jättetråkigt att gå upp kl 5 på morgonen och städa när man är sjuk och allt, men nu uppskattar jag det! jag ser positivt på det, och det älskar jag! Finns tider där jag tycker att allt är tråkigt, jobbigt och värdelöst.
Men inte nu, nej nu är t om att städa bra :).

Det finns bara en väg.. och det är framåt!


Ikväll kommer Sara hit. helt underbart! Vi ska ha en långhelg här med shopping och festande och skitprat. Kan det bli bättre? :D<3


LOVESTONED<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0