Stockholm!

Sommar i Stockholm är oslagbart. Inte för att det är så mycket sol just nu, men jag är ledig - och jag är i Stockholm!
Denna veckan ägnar jag mest åt roligt jobb som att skriva stämmor och öva på låtar. I veckan blir det att repa med Ludwig och sen sjunga på bröllop på Lördag igen. Sen drar repveckorna med Sparklights igång! Jag älskar showbiz :)

Fick en förfrågan om att sjunga på Helsingborgsfestivalen. Tråkigt att jag missar :(.

Helgen som varit har jag umgåtts med mamma och Daniel och även hunnit med en liten familjemiddag i Sollentuna hos min underbara moster. Har också hunnit med att gå på museum och äta glass, och sjungit in pengar på bröllop. Jag är nöjd!

Kolla vilka otroligt fina Stockholmsbilder som min bror har tagit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0